В Олександрійській громаді на Кіровоградщині працює ветеранська “гаряча лінія”

За інформацією: Суспільне Кропивницький.

Фото: Суспільне Хмельницький

У місті Олександрія Кіровоградської області працює безкоштовна "гаряча лінія" для ветеранів та ветеранок. Усі звернення залишаються конфіденційними. За вісім місяців звернулись понад сто людей.

Телефонувати також можуть і ті військові, які проходять службу та потребують консультації або підтримки, розповіла Суспільному консультантка ветеранської "гарячої лінії" Тетяна. Також члени родин загиблих чи померлих захисників та захисниць.

"Гаряча лінія" працює з червня 2023 року. З цього часу отримали понад сто звернень.

"Багато людей звертаються до нас у соцмережах. Деякім військовім не зручно про свою проблему розповідати телефоном, вони пишуть нам у Viber чи Telegram, ми їм надаємо відповіді письмово".

Переважно звертаються за допомогою в оформленні документів, як стати у чергу на житло, на землю чи лікування.

"Наприклад, військовий отримав посвідчення учасника бойових дій — як скористатися пільгами. Або загинув хтось з родини – як отримати виплати, пенсію. Родина загиблого звернулася, у них розчахнулося дерево. Самі вони не змогли його прибрати, треба дозвіл та документи. У такому випадку, я звертаюся до житлової комунальної організації чи до міськради, щоб там допомогли розв'язати це питання".

Працівниця "гарячої лінії", працює і з терцентрами комплектування, і з військовими.

"Буває звертаються з питанням, як вплинути на військову частину, або на керівництво терцентру комплектування. Звичайно у розвязанні цих питань допомогти не можемо, але можемо надати номери телефонів адвокатів, юристів".

Надалі планують відкрити "Ветеранський Хаб". Нині у приміщені роблять ремонт. До допомоги у роботі хабу залучать ветеранів, волонтерів, психологів, юристів.

"Основний принцип роботи хабу не оформлення довідок, а щоб ветерани приходили до нас відволіктися, поспілкуватися, отримати психологічну допомогу".

Номер "гарячої лінії" +38 073 525 01 01. Тут можна отримати відповіді на питання щодо соціального захисту, працевлаштування, медичної, психологічної та правової допомоги. Консультант працює з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00 години. Якщо питання виникають поза цим графіком, можна писати цілодобово у Viber чи Telegram.

Новини України