75 млн грн передбачили на перевезення пасажирів у міських автобусах Чернігова у 2024 році

За інформацією: Суспільне Чернігів.

ФОТО: Суспільне Чернігів

75 мільйонів гривень передбачили на перевезення пасажирів у міських автобусах Чернігова у 2024 році.

Тендери на таку загальну суму на послуги громадського автомобільного транспорту провело управління транспорту та зв'язку Чернігівської міської ради на платформі Рrozorro.

Переможцями тендерів стали чотири компанії-перевізники, які були визначені 29 червня 2023 року за результатами проведеного конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування:

  • ДП "Пассервіс" ВАТ "Чернігівавтосервіс" – 27 млн грн. Обслуговує три маршрути: №21, №27 та №30.
  • ТОВ "Тревел експрес" – 26 млн грн. Обслуговує такі маршрути: №24/24 А, № 25/25 А, №33.
  • ТОВ "Епітранс" (м. Біла Церква) – 15 млн грн; Обслуговує чотири маршрути: №20, №22, №29 та №31.
  • ПрАТ "Таксосервіс" – 7 млн грн. Обслуговує три маршрути: №26, №28 та №37.

Договори з цими перевізниками укладені на п'ять років: з 10 липня 2023 року до 9 липня 2028 року.

Як пояснив у коментарі Суспільному начальник управління транспорту та зв'язку Чернігівської міської ради Олександр Рижий, проведені тендери – це технічна процедура, яку необхідно було виконати.

"По закону по закупівлі ми повинні зараз розміщувати план закупівлі на рік. І відповіно міська рада зараз компенсує, доплати ми робимо перевізникам, за кілометр. Оці 75 мільйонів розподілені відносно тих обсягів, які вони (перевізники – ред.) наїздили за 2023 рік. Це попередньо. А вже потім, по факту, кожен місяць вони нам надають акти. Якщо перевізники виконують умови: по регулярності, їздять транспортні засоби, які відповідають вимогам, – тоді вже сплачується по фактичному: скільки вони наїздили в межах тих бюджетних асигнувань. Бо бувають випадки, коли перевізники не виконують умови, і тоді ті кошти вони не отримують", – говорить Олександр Рижий.

Олександр Рижий. ФОТО: Суспільне Чернігів

Окрім того, за його словами, є маршрути соціальні з меншим пасажиропотоком, а є ті, які "заробляють самі на себе" та мають меншу дотацію, через це і різниться сума, на яку проведений тендер з тим чи іншим перевізником.

"Наприклад, якщо взяти "Епітранс", він обслуговує 20-й маршрут – він сам на себе заробляє. А ДП "Пассервісу" так випало, що вони вийшли на конкурс на більш соціальні маршрути – там всі вони доплачуються. Наприклад, мікрорайон Півці, там зараз їздить 30-й: там не дуже багато людей живе, а все одно ж їздити треба. Так же само, як 29-й маршрут (обслуговує мікрорайон ЗАЗу і Незалежності) – не дуже великий пасажиропотік, але все одно ж там і підприємство, і люди живуть – їх треба теж обслуговувати", – пояснює Олександр Рижий.

Новини України