5 причин чому варто користуватись платформою «Е-приймальня»

Звичний процес вирішення адміністративних питань може стати справжнім випробуванням для багатьох. Стояти в чергах, заповнювати безкінечні форми, чекати на письмові листи із відповідями на запит – це лише кілька з багатьох труднощів, які виникають при спробі отримати необхідні послуги. 

Для спрощення отримання адміністративних послуг у Житомирі запрацювала електронна приймальня. «Е-приймальня» – веб-платформа, що дозволяє просто, прозоро та не виходячи з дому, взаємодіяти з органами міської влади. Особливої ваги електронні сервіси також набули під час війни. Це можливість подати запит прямо з укриття під час тривог, подбати про свою безпеку під час обстрілів, вирішити питання з іншого регіону чи країни, замість відвідин держустанов фізично.

Для того аби скористатись платформою, треба виконати кілька простих кроків: 

Як почати користуватися платформою? 

Відео дня

  • А тепер, про причини, чому вам все ж варто користуватись платформою «Е-приймальня»:

    1. Можливість уникнути черг та заповнення тонн папірців

    Більше не потрібно витрачати час на відвідування міської ради, стояти в чергах та писати нескінченні паперові заяви. Вистачить з’єднання із мережею та кількох натиснень, аби звернутись до органів міської ради та вирішити свій запит. Це дозволяє економити час та нерви і не виділяти пів дня для відвідин держустанов.

    2. Можливість подбати про свою безпеку під час тривог

    Під час тривог та ракетних обстрілів варто подбати про безпеку, а не думати, що сьогодні знов не вийде вирішити свої адміністративні питання. Органи міської влади ставлять на паузу свою роботу, а жителі, в той же час, рушають до укриття. 

    Платформа дозволяє як і органам влади, так і жителям міста безперебійно взаємодіяти, залишаючись в безпечному місці. Відтепер, відправити запит до міської влади, можна не покидаючи укриття.

    Це може бути особливо важливо для мешканців міст, що перебувають у прифронтовій зоні, таких як Нікополь та інші міста. 

    3. Можливість слідкувати за статусом звернень та отримувати відповіді електронно

    Платформа забезпечує двосторонню взаємодію з місцевими органами влади. 

    Після подання запиту, мешканці Житомира, можуть слідкувати за статусом обробки свого запиту та отримають відповідь також у електронному форматі, що значно прискорює процес отримання зворотного зв’язку від органів влади, на противагу очікуванню паперового листа.

    *Відповідь надається у визначений законодавством термін обробки звернень – 30 днів.

    4. Можливість отримати доступ до багатьох додаткових послуг та майбутніх оновлень

    На платформі доступний широкий спектр додаткових послуг, які можна отримати безпосередньо від місцевої влади: 

    Після реєстрації повний перелік доступних послуг зʼявиться у вашому персональному кабінеті. 

    *Перелік додаткових послуг, що надаються платформою «Е-приймальня» буде оновлюватися.

    5. Можливість побудувати прозорий та європейський спосіб взаємодії з міською владою

    «Е-приймальня» – це один із цифрових інструментів, який не лише полегшує життя багатьом людям, але й робить взаємодію із владою ще більш прозорою. 

    Платформа базується на європейському досвіді впровадження електронних державних послуг, що забезпечує високу якість та надійність сервісу. Використання електронних сервісів – крок до європейської інтеграції та цифровізації України.

    «Е-приймальня» розроблена в рамках проекту «Міста доброчесності» Антикорупційної ініціативи ЄС (EUACI) для Житомира, Нікополя, Червонограду та Чернівців. Вона забезпечує двосторонню взаємодію між міською радою, її виконавчими органами, підпорядкованими підприємствами, установами, організаціями та жителями територіальної громади, юридичними та фізичними особами. 

     

    Джерело

    Новини України