За інформацією: Суспільне Полтава.
Борис Мартиненко, місцевий житель. Суспільне Полтава
"Зрозуміло, що якби було постійно, може б хоч газетку (купити -доп.), їздити сюди вже немає здоров’я, а їм возити теж накладно. Так що, я думаю, газети вони не возитимуть", — розказав місцевий житель Борис Мартиненко.
Місцева жителька Галина Корсун оформляти банківську картку для отримання пенсії не хоче, віддає перевагу готівці.
"Нормально, ми знаємо, що у вівторок та у п’ятницю. І всі "ходячі" приходять, а так вони всім розвозять", — повідомила місцева жителька Галина Корсун.
Листоноша принесла пенсійні виплати. Суспільне Полтава
Лідія Дем’янко близько 40 років працює листоношею. Жінка розповіла, що тим, хто не в змозі дійти до відділення, виплати доставляють додому. Окрім пенсій, вона розносить кореспонденцію, листи та платіжки за комунальні послуги.
"Треба працювати, людей не вистачає. Хоч і на пенсії, все одно працюю, потихеньку працюю, бо пенсія дуже маленька", — розказав листоноша Лідія Дем’янко.
Юрій Анісімов, водій пересувного відділення “Укрпошти”. Суспільне Полтава
"Мало платять. Для молодої, наприклад, сім’ї або й просто людини, може для одного 8-9 тисяч – це й не погано було б, але для сім’ї – це дуже мало", — повідомив водій пересувного відділення "Укрпошти" Юрій Анісімов.
Як розповів Суспільному директор з розвитку мережі "Укрпошти" Полтавського регіону Павло Шестопал, нестачі кадрів у них немає. Коли хтось із персоналу відсутній, то його заміняють інші.
"Оператори, які на автоматизованих – вони працюють на автоматизованих. Листоноші або начальники, які працюють, безпосередньо на пересувних. Тобто – це різні працівники, які на своєму напрямку працюють. Це хіба що в екстрених випадках, коли треба виїхати виплатити пенсію, а нікого немає", — розповів директор з розвитку мережі "Укрпошти" Полтавського регіону Павло Шестопал.
Павло Шестопал, директор з розвитку мережі “Укрпошти” Полтавського регіону. Суспільне Полтава
За його словами, цьогоріч вони працюють над тим, щоб пришвидшити роботу пересувних відділень. Це дасть можливість надавати послуги у більшому об’ємі.
"Ми дивимося маршрути, ми перевіряємо шлях у дорозі. Перевіряємо той час, скільки пересувне відділення перебуває у населеному пункті, надає послуги, із тією кількістю послуг, яка необхідна. І коригуємо, наприклад, у якомусь населеному пункті потрібно більше часу, бо там багато послуг, багато пенсій, багато газет, багато комунальних платежів. А в іншому менше", — пояснює директор з розвитку мережі "Укрпошти" Полтавського регіону Павло Шестопал.
Повністю оптимізувати пересувні відділення планують до кінця 2024-го року, розповів директор з розвитку мережі. Це дасть змогу працівникам менше перебувати в дорозі та більше послуг надавати.