У Луцькому ЦНАПі через заяви про відстрочки зросли черги. Відвідувачів закликають записатися завчасно

1 листопада ЦНАП міста Луцька успішно розпочав прийом документів щодо оформлення відстрочки від мобілізації. У зв’язку з цим збільшилася кількість відвідувачів.

У Луцькому ЦНАПІ наголошують: щоб заощадити власний час та уникнути тривалого очікування заплануйте візит до ЦНАПу завчасно – оберіть зручну дату і час для отримання необхідної послуги.

Для цього завантажте на смартфон додаток PQService:

https://apps.apple.com (для користувачів iOS),

https://play.google.com (для користувачів Android).

У додатку доступна можливість обрати дату на найближчі два тижні. Отож щодня оновлюються дані для вибору.

Як інформували, уряд ухвалив зміни до постанови №560, які докорінно змінюють систему оформлення відстрочок. Головна мета — спростити процес подання документів і підвищити прозорість.

Для частини громадян відстрочки від мобілізації будуть продовжуватися автоматично. Якщо підставу можливо підтвердити через державні реєстри, то подавати заяву повторно не потрібно. Понад 600 тисяч відстрочок продовжаться без додаткових дій громадян і черг в ТЦК.

Читати ще: У Міноборони розповіли, як працюватиме автоматичне продовження відстрочок

Автоматично відстрочка подовжується для:

• людей з інвалідністю;

• тимчасово непридатних до служби;

• осіб, які доглядають за членами сім’ї з інвалідністю;

• батьків трьох і більше дітей до 18 років (в чинному шлюбі, обовʼязкове народження дітей на території України);

• батьків дитини з інвалідністю;

• осіб, чиї рідні загинули або зникли безвісти під час війни;

• студентів денної та дуальної форми;

• науково-педагогічних працівників;

• військових, звільнених з полону.

Якщо підставу для відстрочки не вдається підтвердити автоматично, система запропонує подати документи через «Резерв+» або у найближчому ЦНАПі.

Найбільш поширені типи відстрочок можна оформити онлайн через додаток Резерв+. Це вже дев’ять типів, у листопаді додадуться ще два.

Для решти категорій та тих, хто не користується смартфоном або має паперові документи, оформлення відстрочок доступне в ЦНАПі.

Заяву на відстрочку у ЦНАПі можна подати лише подаєте лише особисто (представником не допускається)!

Як подати заяву:

– Має бути обов’язково зареєстрована електронна пошта;

– Необхідна наявність паспорта громадянина України, реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП) та військово-облікового документу;

– Якщо заяву вже подавали через Резерв+, але плануєте подати і через ЦНАП, то треба чекати результат розгляду попередньої.

– ЦНАП лише приймає документи і передає їх до ТЦК в електронній формі. Рішення щодо надання відстрочки, як і раніше ухвалює ТЦК. Консультації щодо підстав відстрочки адміністратор ЦНАП не надає!

– Термін розгляду заяви – до 7 робочих днів. Якщо подані документи потребують додаткового опрацювання, то термін може бути продовжений до 15 робочих днів

– Особи, які не перебувають на обліку в ТЦК, та ті, які вчасно не оновили дані про себе, подати заяву через ЦНАП не зможуть.

Читати ще: У застосунку «Резерв+» відстрочку тепер можуть отримати батьки дітей з інвалідністю

З переліком документів, які необхідно подати для кожної категорії осіб, які мають право на відстрочку можна ознайомитись за посиланням – https://zakon.rada.gov.ua

Після подання заяви отримаєте опис вхідного пакету документів з підписом і печаткою ЦНАП — це ваше підтвердження для ТЦК.

ЦНАП міста Луцька приймає документи: понеділок, вівторок – з 8.00 до 16.00, середа, п’ятниця, субота – з 8.00 до 15.00, четвер – з 8.00 до 20.00.

Телефон для додаткової інформації: (0332) 777 888.

Джерело

Новини України