За інформацією: Суспільне Вінниця.
Потяг. Залізнична станція “Вапнярка”. Суспільне Вінниця
Як сказав працівник “Укрзалізниці” Віктор Прущак, скасування рейсів може суттєво вплинути на пасажирські перевезення.
"Цим електропоїздом користуюсь кожен день. Багато пасажирів. Зручно тим, що люди пересідають на сусідню електричку і їдуть в інший напрямок. Автобуси туди не курсують. Пасажири будуть не встигати. Ми пересуваємось із станції на станцію. Кожного дня. Будуть певні незручності", — роповів Віктор Прущак.
Приміські електрички для місцевих є чи неосновним доступним транспортом, аби добратись до окружної крижопільської лікарні. Про це сказав місцевий житель Сергій Захаров.
"Їздимо в лікарню в Крижопіль, доньку вожу, вона паралізована уже 40 років. Лікарні в нас позакривали. Тут в нас немає нічого і мусимо їздити у Крижопіль. Вигідна ця електричка. Люди на роботу добираються. Буде дуже тяжко, якщо відмінять. Нам потрібна ця електичка", — сказав Сергій Захаров.
Потяг. Залізнична станція “Вапнярка”. Суспільне Вінниця
За словами місцевої жительки Ірини Боровської, їздити автобусами не так зручно і в рази дорожче.
"У мене тато залізничник, брат. Зараз захищає нашу Україну. Постійно їздив цією електричкою з роботи додому. Я також їжджу цією електричкою, як не на базар, то в лікарню. Вона вигідна, встигаю туди і назад. Ну, і дешевша, ніж автобус. Багато робітників їздять до Кодими, цією електричкою", — розповіла Ірина Боровська.
Голова Вапнярської селищної ради Олександр Горенюк розповів, що вони готують звернення до "Укрзалізниці" з проханням не скасовувати електропотяг за маршрутом “Одеса-Вапнярка-Одеса”.
"На сесії, яка буде 20 березня, ми будемо обговорювати це питання. Направимо звернення щодо можливого залишення цього маршруту, але фінансово вплинути на цю ситуацію, адміністративно – ми не можемо", — розповів Олександр Горенюк.
Щороку, за словами чоловіка, із місцевого бюджету за перевезення пільговиків електричкою “Укрзалізниці” перераховують 110 тисяч гривень.
"Кожен рік ми закладаємо кошти на компенсацію пільгового перевезення. Основна маса приміськогос получення — пасажири пенсійного віку, пільговики, залізничники. Для них це актуально, бо для них це безкоштовний проїзд. За результатами актів звірки кількості пасажирів, які користуються пільгами в межах території Вапнярської громади — 16 тисяч 311 осіб за 2024 рік. Це категорія пільговиків, які мали право на безкоштовне перевезення".
За коментарем, чому скасовують даний маршрут та чи буде запропонована альтернатива, Суспільне звернулось до Укрзалізниці.