Лише в разі повідомлення ПФУ може гарантувати безперервність пенсійних виплат.
Для пенсіонерів існують такі види обставин, про які у 10-денний термін слід обов’язково повідомити орган Пенсійного фонду України.
Це:
отримання нового зразка паспорта громадянина України – ID-картки;
отримання нового паспорта у разі викрадення або втрати старого;
зміну прізвища (у разі зміни прізвища або імені потрібно надати новий паспорт, свідоцтво про шлюб або інший відповідний документ);
зміну ідентифікаційного коду;
зміну адреси проживання;
працевлаштування;
реєстрацію або зняття з обліку як фізичної особи – підприємця;
звільнення з роботи;
набуття, зміну чи припинення особливого статусу;
виїзд на постійне місце проживання за кордон.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ПЕНСІЯ ПО ІНВАЛІДНОСТІ: КОМУ ПРИЗНАЧАЄТЬСЯ ТА ЯКІ РОЗМІРИ ВИПЛАТ
Інформація щодо змін необхідна для коректного заповнення документів та корегування (при необхідності) розміру пенсійної виплати.
Як поінформувати Пенсійний фонд України про зміни?
Про відповідні зміни можна поінформувати Фонд, звернувшись до найближчого сервісного центру ПФУ за місцем проживання.
Заяву можна подати також через особистий електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для цього потрібно авторизуватися на https://portal.pfu.gov.ua за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису). У лівому боковому меню обрати розділ «Щодо пенсійного забезпечення». У вкладці «Внесення змін до пенсійної справи» сформувати відповідну заяву та відправити до ПФУ.
Інструкція для користувачів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Z4A4B6bdgDg
Джерело – Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області