На вулиці Вінниці щодня виходить 115 тролейбусів: як їх обслуговують і ремонтують у депо

На сторінці Департаменту транспорту та міської мобільності розповіли, як працюють цехи обслуговування тролейбусів

Змінити розмір

На вулиці Вінниці щодня виходить 115 тролейбусів: як їх обслуговують і ремонтують у депо

У Вінницькій громаді на маршрутах громадського транспорту найбільше працюють тролейбуси. Щодня на лінії виходить 115 одиниць, тому роботи у працівників тролейбусного депо завжди чимало. Вони дбають, щоб на маршрутах працювали відремонтовані та перевірені машини, адже це гарантія безпеки та комфорту для всіх пасажирів.

Загалом на території депо є два основні цехи: технічного обслуговування і цех планових ремонтів. Є ще три додаткові: агрегатний, електричний, токарний та ремонтно-заготівельний.

Про це повідомляє Вінницька міська рада.

«Майстри нашого депо проводять три види технічного обслуговування. Щоденно, перш ніж випустити тролейбуси за їхніми маршрутами, наші фахівці перевіряють гальма, систему керування, а також зовнішнє та внутрішнє освітлення. Раз на тиждень перевіряємо регулювання дверей, світлових приладів, систем управління або ж за скаргами водіїв. Також що 20 тисяч кілометрів пробігу проводимо ревізійний ремонт або заміну деталей за необхідності. Тобто постійно працюємо, щоб підтримувати їх в робочому стані», – розповідає інженер тролейбусного депо Микола Мрачковський.

На вулиці Вінниці щодня виходить 115 тролейбусів: як їх обслуговують і ремонтують у депо

У цеху планових ремонтів завжди найбільше роботи. Саме тут працівники транспортної компанії збирають низькопідлогові тролейбуси VinLine з автономним ходом, які з 2019 року стали справжньою гордістю нашої громади. Ці ж фахівці докладають титанічних зусиль, щоб підтримувати в робочому стані найстаріші тролейбуси. Дбайливого догляду потребують ЗІУ-9, яким вже понад 30 років. Тут також продовжують експлуатацію і «Богданів».

«У кількості 40-ка одиниць вони почали курсувати за різними маршрутами міста у 2013 році. Чим старший за віком рухомий склад, тим більш значних вкладень потребує його утримання в депо та експлуатація на лінії. Мова не лише про серйозне подорожчання світла. Адже 80% електроенергії компанія використовує на перевезення пасажирів електротранспортом. 20% – це забезпечення роботи технічних служб. Це і витратні матеріали: запчастини, мастило, шини, акумулятори та багато іншого», – каже директор Вінницької транспортної компанії Олександр Нечаєв.

За безпечні та комфортні подорожі пасажирів вінницькими тролейбусами відповідає невелика команда професіоналів. Майстри мають багаторічний досвід роботи, адже кожен з них трудиться тут по кілька десятиліть, і їхній вік також поважний.

На вулиці Вінниці щодня виходить 115 тролейбусів: як їх обслуговують і ремонтують у депо

Вони діагностують обсяг робіт, знімають обшивку кузова та розбирають начиння, замінюючи дефектні елементи каркаса, систему керування, генератор, компресор, кабельну мережу та тяговий двигун. Одночасно ремонтують агрегати.

На вулиці Вінниці щодня виходить 115 тролейбусів: як їх обслуговують і ремонтують у депо

Анатолій Мельник, слюсар-електрик, віддав половину свого життя ремонту двигунів. Намозолені робочі руки чоловіка ні на хвилину не випускають деталі, які виточує на станку.

На вулиці Вінниці щодня виходить 115 тролейбусів: як їх обслуговують і ремонтують у депо

«Після підготовчих робіт металеву обшивку каркаса замінюють на пластикову, яка не іржавіє та служить довше. У салоні постелять нову підлогу, а кузов тролейбуса пофарбують та укомплектують світловими приладами. Перед виходом на маршрут тролейбус обкатують, перевіряючи всі системи. На капітально-відновлювальні роботи однієї машини майстри витрачають близько місяця, що продовжує термін експлуатації тролейбуса на 5 років», – зазначають у Департаменті транспорту та міської мобільності ВМР.

На вулиці Вінниці щодня виходить 115 тролейбусів: як їх обслуговують і ремонтують у депо

Працівники депо виконують величезну роботу для обслуговування тролейбусів, забезпечуючи безпечні та комфортні умови для вінничан під час поїздок. З 2023 року вже відновлено 28 «Богданів».

 

Вінниця.info, фото – зі сторінки ВМР

Джерело

Новини України