За інформацією: Суспільне Полтава.
Водій у Полтаві. Фото: Суспільне Полтава
"Це дуже добре тому, що без світлофорів у місті дуже важко. Дуже важко було нам у ті дні без світла, без світлофорів, без освітлення вулиць. Затори були страшенні. Тоді, коли був блекаут, як вимикалися світлофори, тоді регулюванням перехресть займалася поліція", — розповів водій Олег Матвійченко.
Перехрестя у Полтаві. Фото: Суспільне Полтава
Безперебійне живлення встановили на 39 світлофорах.
"Ми встановили на найбільш критично важливих (перехрестях – ред.). Це, як правило, маршрут тролейбусного кільця, тобто кільце і тролейбусний маршрут. Якраз там у нас і розташовані критично важливі перехрестя. Це перехрестя, де доволі таки інтенсивний рух, і якщо там світлофор вимикається, то це спричиняє великий транспортний затор", — додав Руслан Решетило.
За його словами, блоки безперебійного живлення закупили в кінці 2023-го. На це із місцевого бюджету спрямували 5 мільйонів 400 тисяч гривень. На світлофорні об’єкти міста бригади електриків встановлювали живлення близько місяця.
Блоки безперебійного живлення мають систему безпеки. Фото: Суспільне Полтава
"Очікуваний робочий термін безперебійника був орієнтовно 8-10 годин він мав працювати без каналу живлення. Польові випробування показали, що вони зарекомендували себе значно краще, вони працюють 14 годин безперебійно.Тому ми від одного безперебійна почали запитувати не один світлофорний об’єкт, а декілька. Здебільшого, це два. Ми їх поділили по два. Тобто 7 годин безперебійно будуть у нас працювати світлофори", — розповів Руслан Решетило.
Блоки безперебійного живлення мають систему безпеки та оснащені сигналізацією на випадок вандалізму.