Ломако та Брижинський відмовляються коментувати умови домовленості про відновлення руху автобусів у Чернігові

За інформацією: Суспільне Чернігів.

Олександр Ломако та Дмитро Брижинський на фоні маршрутного автобуса в Чернігові. Суспільне Чернігів

В.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако та начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський відмовляються коментувати умови домовленості про відновлення руху автобусів приватних перевізників у Чернігові.

Про це вони повідомили у коментарях Суспільному.

Дмитро Брижинський взагалі відмовився від коментарів з цього приводу.

Водночас Олександр Ломако зазначив, що вони з начальником МВА дійшли згоди про вдосконалення програми розвитку громадського транспорту, за якою наразі перевізники можуть отримувати компенсації з міського бюджету. За його словами, рішення про перегляд цієї програми будуть ухвалюватися на наступній сесії міськради, де і стануть відомі нові умови.

Представники міської влади Чернігова досягнули цієї домовленості після засідання Ради оборони області. Начальник Чернігівської ОВА В'ячеслав Чаус у коментарі Суспільному зазначив, що скликав її зранку 2 травня, розуміючи, що в Чернігові "відбувся транспортний колапс".

В’ячеслав Чаус. Суспільне Чернігів"Ми запросили представників міської ради, міську військову адміністрацію, і спільно з членами Ради оборони обговорили це питання, зокрема, мали можливість позадавати питання. Завдання №1 – це вжити заходів міській раді, які необхідні для відновлення робіт. А міській військовій адміністрації – в межах затвердженої програми міським бюджетом, в межах відповідних касових призначень здійснити видатки. Я сьогодні неодноразово в присутності всіх: і міської військової адміністрації, і міської ради, і всіх членів Ради оборони області, наголосив на тому, що це протистояння, яке є… Я неодноразово казав, що у нас дуже багато політики, зараз треба прибрати будь-яку політику. У нас у країні війна", — каже Чаус.

Транспортна криза у Чернігові — що відомо:

30 квітня ввечері, в.о. міського голови Чернігова Олександр Ломако звернувся до містян та повідомив, що протягом 1-2 травня у Чернігові частина громадського транспорту може не виїхати на маршрути. Це пов'язано з тим, що з 19 квітня нема оплати часткової компенсації за здійснені в березні громадські перевезення — дев'ять мільйонів гривень. Через це з чотирма перевізниками, які обслуговують міські маршрути Чернігова, не можуть розрахуватися за паливо, кредити та лізинг, а також виплатити заробітні плати водіям та іншим співробітникам.

Водночас начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський у своєму відеозверненні пояснив, чому не підтримав збільшення розміру компенсації перевізникам у Чернігові. Це рішення він аргументує нібито збільшенням прибутку тих самих перевізників на 20% за рахунок зростання вартості проїзду у громадському транспорті, розраховуючись готівкою та банківською карткою. Брижинський також сказав, що готовий підтримати виділення 6 мільйонів гривень на компенсації, як це передбачено у бюджеті. Водночас дев'ять мільйонів гривень він пов'язує із задоволенням інтересів окремих перевізників, зокрема, Володимира Коваленка — депутата від фракції "Рідний дім".

Своєю чергою Олександр Ломако вважає, що начальник Чернігівської МВА Дмитро Брижинський блокує виплату компенсації перевізникам через земельні інтереси свого радника Максима Черненка.

Начальник управління транспорту Олександр Рижий розповів, що за програмою компенсації перевізникам у бюджеті Чернігова передбачено 75 мільйонів гривень на рік. У місяць виплата становить 6 250 000 гривень. У березні ж перевізники виконали послуг на суму понад дев'ять мільйонів гривень. За словами Рижого, цифра зросла, у порівнянні з лютим, у зв'язку з придбанням перевізниками шести автобусів, які відповідають критеріям цієї програми, а також більшої кількості днів у місяці.

Зранку 2 травня на маршрути виїхали 58 тролейбусів та п'яти автобусів комунального підприємства "Чернігівське тролейбусне управління". На міських автобусних маршрутах — 0 одиниць транспорту.

Також начальник Чернігівської ОВА В'ячеслав Чаус доручив правоохоронним органам розібратися з проблемою транспорту у місті, а профільному департаменту ОДА розглянути можливість збільшити кількість транспортних одиниць на приміських маршрутах, що курсують містом.

Новини України