“Купуючи квитки, враховуйте вашу комплекцію і тілобудову”: що відомо про інцидент у тернопільському драмтеатрі

За інформацією: Суспільне Тернопіль.

Леся Голик. Суспільне Тернопіль

За її словами, сидіти було незручно:

"Я одну ногу могла тримати рівно, другу трохи під кутом, а подруга взагалі не могла сісти з прямими ногами, тому всю виставу просиділа обертом".

Місця, квитки на які придбала Леся Голик. Леся Голик

Місця в драмтеатрі, з яких було незручно дивитися виставу. Суспільне Тернопіль

Враженнями через незручності, які відчула під час відвідування театру, жінка поділилася у сторіс.

"Я запостила в сторіс, тегнула театр. Там було дві фотографії, на одній просто крісла, на другій — коліна моєї подруги, які не влазили. Мені написали, чи це я була на "Солодкій Дарусі"?". І що це не ми встановлюємо ціни на квитки, і якби ви часто ходили в театр, то знали б, що ці місця некомфортні. І перепостили мою сторіс, але з таким доволі грубуватим коментарем стосовно того, що глядачі, купуючи квитки, мають враховувати тілобудову і комплекцію, щоб було комфортно сидіти. Я часто буваю в театрі на виставах, до речі".

Скрін сторіс, яке поширив тернопільський драмтеатр. Леся Голик

Що кажуть у драмтеатрі

Реалізаторка квитків Еліна Болтова показала місця у центральній ложі драмтеатру, на які придбала квитки Леся Голик.

"Що стосується місць — перший ярус, центральна ложа, перший ряд, це місця, про які ми завжди попереджаємо наших глядачів. І адміністратори, і працівники каси, обов’язково: "Враховуйте свій зріст". Тобто коли я висока, в мене зріст 1 м 75 см, а додати каблук, — я сідаю на це місце і мої коліна впираються в балкон. Але конструкцію того балкона ніхто не змінить, будівля стара. Тому при виборі місць обов’язково потрібно враховувати свій зріст, щоб було комфортно. Кому некомфортно, то можна вибрати партер, можна вибрати бельєтаж", — сказала Еліна Болтова.

Еліна Болтова. Суспільне Тернопіль

У театрі 596 місць. Із них 20 таких, де бракує місця для ніг, розповів Суспільному директор закладу Борис Репка:

"Ми дуже хотіли б, щоб все було зовсім по-іншому, але так будували в 1958 році. І тому ці місця, вони є найдешевшими. У нашому театрі, на наших виставах, вони коштують 150 гривень. Глядач, який часто приходить до театру, знає про це і ми їх попереджаємо, що погано видно чи важко сидіти. Коли хтось купляє квитки в інтернеті, ніхто цього пояснити не може".

За словами Бориса Репки, переобладнати ці місця неможливо.

"Це ж пам’ятка архітектури, по-іншому щось зробити ми не можемо і забрати ці місця некомфортні ми теж не маємо права, бо воно є згідно архітектурних умов".

Борис Репка. Суспільне Тернопіль

Ситуацію з вартістю квитків на виставу Івано-Франківського театру"Солодка Даруся" Борис Репка прокоментував так:

"Наша цінова політика досить толерантна, тому що 250 гривень сьогодні в театр це недорого. А от такі комерційні проєкти, — ми не можемо вказати організаціям, які хочуть якнайдорожче продати. Бо це їхня цінова політика, а нашого глядача — купувати ці квитки за такою ціною чи не купувати".

Коментар правозахисниці

Цей інцидент прокоментувала правозахисниця з Тернополя Тетяна Семусь. Далі її пряма мова:

У першу чергу хочу зауважити, що неприпустимо взагалі вести мову про якісь тілесні параметри в контексті місць загального користування. Тим більше, якщо вони платні. У даному випадку, якщо перевести це на юридичну лексику, є пряме порушення прав споживачів.

Оскільки людина, купуючи квиток на захід, є споживачем у даному випадку цієї послуги. І вона точно не повинна обирати квитки, тим більше, про що, я так розумію, не попереджалося, виходячи з параметрів своєї тілобудови.

Зі скріну ми бачимо дійсно недостатньо місця. У такому випадку оцінку, я думаю, продажу місць, які не відповідають, як мінімум, стандартам для того, щоб там сиділа доросла людина, повинно надати управління захисту прав споживачів для того, щоб зрозуміти, яким чином мав би діяти продавець послуги в даному випадку.

Тетяна Семусь. Суспільне Тернопіль

Позиція управління захисту прав споживачів

Щоб отримати коментар, кореспонденти Суспільного зателефонували до управління захисту прав споживачів. У пресслужбі відповіли, що ці питання не в їхній компетенції.

Що вирішив театр

За словами речниці тернопільського обласного драмтеатру Ірини Папуші, Борис Репка зателефонував Лесі Голик і, як вибачення через незручності, запропонував місце в директорській ложі на черговій виставі.

Новини України