Усі квитки, зокрема на міжнародні потяги, можна купити в касах.
На тлі масштабної кібератаки “Укрзалізниця” ввела зміни в залізничних касах вокзалів по всій Україні.
Другу добу в Україні не працюють онлайнсервіси “Укрзалізниці”. 23 березня в IT-системі компанії стався технічний збій, через що неможливі продаж квитків через застосунок та сайт; онлайн-сервіси замовлення послуг; довідкові послуги. У компанії повідомили, що збій спричинила масштабна таргетована кібератака, якою намагалися викликати затримки руху поїздів. Онлайн-продаж квитків досі лишається недоступним, тож у деяких містах кількість відчинених кас із продажу квитків подвоїли. Компанія запевняє, що очікування в черзі за квитками становить близько 15 хвилин.
Що робити пасажирам:
– купувати квитки через каси
– на 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах;
– якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу – прямуйте безпосередньо до потяга.
“Якщо ви плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25.03, не штурмуйте каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра”, – повідомили в “Укрзалізниці”.
Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки рейсу надіслати на пошту [email protected] скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону.