За інформацією: Суспільне Полтава.
Комунальний громадський транспорт Полтави не оснащений системою кондиціонування. Основна причина – у місті дуже мала відстань між зупинками і через часте відкривання дверей кондиціонери не зможуть акумулювати прохолоду.
Про це Суспільному розповів керівник КП "Полтаваелектроавтотранс" Євгеній Зайцев.
Температуру повітря, яка сягає 37 градусів тепла, у салонах громадськоого транспорту регулюють відкритими вікнами та люками.
"Я спеки не боюся, де сіла, там і сидітиму. Слава Богу, що є автобуси. В автобусі нормально. Ось і люк відкритий, і вікна бокові відкриті, Слава Богу", — розповіла пасажирка Любов Дроботя.
Пасажири їдуть в тролейбусі, який не оснащений кондиціонером. Суспільне Полтава
У спеку понад 35 радусів працювати складніше, говорить водій Олександр Чучко. Від спеки рятується вентилятором.
"Коли час-пік, коли багато людей, 13 година, і сонце високо підіймається, буває періодично на пів годинки, хвилин 40 вмикаємо", — додав водій автобуса Олександр Чуйко.
Олександр Чучко, водій автобуса. Суспільне Полтава
Чим обладнаний від спеки комунальний транспорт Полтави
Комунальний громадський транспорт не має системи кондиціонування, зокрема, через те, що у місті дуже близьке і рясне розташування зупинок, пояснив директор керівник КП "Полтаваелектроавтотранс" Євгеній Зайцев.
"Ми забезпечили їх вентиляторами. В автобусах один працює для водія, інший – частково для кондуктора, в салоні тролейбуса тільки забезпечена кабіна водія вентилятором. В салоні температура регулюється кількістю відкритих вікон та люків. Також для зручності на кожному кінцевому пункті ми розмістили холодильники, де наші водії, кондуктори та інші працівники можуть залишити водичку для охолодження", — повідомила начальниця служби руху "Полтаваелектроавтотранс" Ірина Олійник.
Комунальні автобуси підприємтва “Полтаваелектроавтотранс”. Суспільне Полтава
"Це інша модифікація тролейбуса, вона відрізняється суттєво ціною. Коли ми купували ці тролейбуси, таке завдання не стояло. Це перша причина, але не основна. А те, що в тих умовах, в яких експлуатуються наші тролейбуси, коли зупинки 300-400 метрів у середньому, то ні один кондиціонер в салоні працювати не буде, тому що відчиняються троє дверей і спека, він не зможе акумулювати прохолоду", — додав Євгеній Зайцев.
Що кажуть люди про відсутність кондиціонування в громадському транспорті
"Дуже погано, що немає кондиціонера. Якби хоч кондиціонер або якась система провітрювання, а то лише один люк і то, буває, людям похилого віку продуває, просять закрити. А так дуже спекотно, звісно. Пече. Якщо на вулиці, приміром, +30, то ту десь +35, спекотніше набагато", — розповів пасажир Олег Радзєй.
Через часте відкривання дверей кондиціонери у комунальному транспорті не зможуть акумулювати прохолоду. Суспільне Полтава
"Відчинені, то ще є чим дихати, а як закриють, то дуже тяжко. Бояться протягу, але як закрито, то задуха така, що я ледве доїжджаю до своєї зупинки", — продовжила пасажирка Ніна Коваленко.
Через відчинені вікна і люки між пасажирами часом виникають суперечки, каже кондукторка Олена Рогова.
Пасажирка тролейбуса Ніна Коваленко. Суспільне Полтава
"Бувають такі ситуації, що починають розповідати: "А чого ви їх всі відкриваєте, а мені дує з однієї сторони, а нам ні". Буває таке, що трішки прикриємо, а, буває, і відчиненені. Зранку трішки прикриваємо, а вдень уже відкриваємо, тому що дуже спекотно", — розповіла кондукторка тролейбуса Олена Рогова.
Зі слів синоптикині Олени Панченко, до кінця тижня температура повітря у регіоні знизиться до 18-23 градусів вище нуля.